Service si garantii

1. Garantie

Oferim garantie pentru toate produsele vandute prin magazinul nostru online.

Durata garantiei este specificata la fiecare produs in parte.

Daca produsul nu este insotit de garantie in format tiparit, aceasta se va trimite in format electronic pe email.

In cazul in care nu ati primit certificatul de garantie in format tiparit sau in format electronic, va rugam sa ne contactati in cel mult 3 zile (72h de cand ati primit coletul):

  • telefonic,
  • prin formularul de pe website,
  • prin email.

2. Service

Pentru service pentru un produs se va contacta echipa Neoteck prin email sau formularul de contact de pe website.

Daca produsul se mai afla in garantie, atunci toate cheltuielile de livrare catre si dinspre service vor fi preluate de Neoteck Grup.

Anumite produse la care se specifica acest lucru, pot beneficia de o inlocuire cu un produs identic sau similar pe perioada cat produsul se afla in service.

Vă rugăm să selectați moneda
EUREuro