Monitorizarea serviciilor IT&C de la terți

Monitorizarea serviciilor IT&C de la terți

0 out of 5

1,950.00 lei 2,320.50 lei (inclusiv TVA)

Serviciul de monitorizare a contractelor cu prestatorii este util pentru companiile care au servicii IT&C externalizate și care nu capacitatea sau expertiza tehnică de a evalua activitățile IT&C prestate de către terți. Contra-semnarea acceptanțelor tehnice de către experții nostri asigură beneficiarul că totul este în regulă din punct de vedere tehnic și că activitățile livrate de către prestator sunt conforme cu cerințele din contractul cu acesta.

Prețul este pentru 1 zi de lucru/persoană (1 MD = Man Day).

Pentru a estima împreună timpul alocat lucrării, vă rugăm să ne contactați înainte.

 

SKU: NTK-SRV-06 Categorie: Etichete: ,

Descriere

Monitorizarea serviciilor IT&C de la terți

Serviciul de monitorizare a contractelor cu prestatorii este util pentru instituțiile publice care au servicii IT&C externalizate și care nu capacitatea sau expertiza tehnică de a evalua activitățile IT&C prestate de către terți. Contra-semnarea acceptanțelor tehnice de către experții nostri asigură beneficiarul că totul este în regulă din punct de vedere tehnic și că activitățile livrate de către prestator sunt conforme cu cerințele din contractul cu acesta.

Activitatea IT&C este una complexă și greu de verificat. Cu toate astea, acțiunile trebuie să se regăsească într-un cadru contractual reglementat. Pentru ca acțiunile să poată fi monitorizate, este necesar ca cerințele să fie reglementate prin clauze contractuale, care să dea dreptul beneficiarului la penalizarea prestatorului de servicii, în cazul neîndeplinirii responsabilităților sale.

A. Experții noștri vă ajută să încheiați contracte cu prestatorul de servicii IT&C, care să includă toate clauzele necesare verificării activităților IT&C, cum ar fi:

1. Definirea cerințelor tehnice în caietele de sarcini pentru contractarea de servicii IT&C.

2. Definirea acordurilor privind nivelul de servicii (SLA):

a. Cum sunt monitorizate serviciile,
b. Care sunt parametrii calitativi și când se consideră că serviciul este degradat,
c. Care sunt timpii de răspuns pentru solicitări și pentru incidente.

3. Definirea formulelor de calcul SLA și a procentelor pentru penalități.

4. Propuneri de instrumente și soluții tehnice pentru automatizarea măsurării parametrilor SLA definiți anterior.

5. Definirea tipurilor de evenimente și a priorităților (exemplu: prioritate P1 = mare, P2 = medie, P3 = mică).

6. Definirea matricilor de comunicare atât operațională cât și de escaladare către conducere (șef ierarhic, manager, director).

7. Definirea cerințelor pentru monitorizarea proceselor IT&C în care sunt implicate servicii externalizate:

a. Managementul schimbărilor în serviciile de la terți,
b. Managementul evenimentelor (alertă, incident, problemă) din sistemele IT&C,
c. Managementul solicitărilor venite de la utilizatori (asistență utilizatori),
d. Managementul configurațiilor tehnice,
e. Managementul capacității.

8. Elaborarea de criterii de verificare pentru activitățile IT&C recurente precum:

a. Mentenanța periodică (checklist-uri),
b. Copii de siguranță (backup): execuție cu succes, testare backup,
c. Actualizare documentație tehnică a sistemelor IT&C.

Livrabile punct A:

– Model de clauze contactuale pentru contract/anexa tehnică,
– Model SLA,
– Model de raport,
– Training cu utilizatorii.

Estimare efort: de la 10 zile-om/per contract, în funcție de complexitatea contractului.

B. Monitorizarea serviciilor IT&C:

1. Evaluarea livrabilelor furnizate de către presator:

a. Analiza rapoartelor de activitate pe luna în curs,
b. Analiza documentației IT modificată/actualizată,
c. Analiza checklist-urilor de mentenanță.

2. Verificarea activităților IT&C prestate în luna precedentă, în conformitate cu raportul de activitate livrat de către terț.

3. Calculul SLA și al penalizărilor în cazul depășirii nivelului agreat.

4. Ședințe de analiză pentru reconcilierea parametrilor tehnici dintre sistemele de raportare ale beneficiarului și cele ale prestatorului.

5. Ședințe de analiză a problemelor (analiza evenimentelor recurente).

6. Concilierea disputelor dintre prestator și beneficiar.

Livrabile punct B:

– Raport ce conține analiza livrabilelor și verificarea conformării cu clauzele contractuale.
– Raport de analiză a parametrilor SLA conveniți și calculul penalităților dacă este cazul.
– Minute ale ședințelor comune cu beneficiarul și prestatorul.
– Prezentarea propunerilor de îmbunătățire pentru buna desfășurare a relațiilor contractuale.

Estimare efort: de la 5 zile-om/lună/contract.

Prețul este pe zi de persoană. Pentru un calcul de zile necesare cât mai real, vă rugăm să ne contactați.


Produse recomandate

Cele mai vandute

Produse noi

Produse populare

Ați adăugat acest produs în coș:

Vă rugăm să selectați moneda
RONLeu românesc
EUR Euro