Cum comand online

Procedura pentru comenzi online

1. Se cauta produsul ori serviciul dorit

Un produs ori serviciu se poate cauta in 2 moduri diferite:

  • fie navigand in meniul din stanga cu produse denumit CATEGORII,
  • fie folosind motorul de cautare Search Button

Se adauga produsele dorite in cosul de cumparaturi prin apasarea butonului “ADAUGĂ ÎN COȘ”.

Se pot adauga in cos mai multe produse ori servicii din categorii diferite.

La produsul variabil trebuie selectate optiunile disponibile (“ALEGE O OPȚIUNE“), inainte de a adauga produlus in cos.

Implicit este selctata cifra 1 la cantitate, langa butonul “ADAUGĂ ÎN COȘ”. Se poate modifica cantitatea fie inainte de a apasa butonul, fie in cosul de cumparaturi.

Anumite produse ori servicii la care nu se poate afisa un pret datorita multitudinii de optiuni si variante se va apasa butonul “Cere oferta personalizata“.

2. Se verifica comanda

Dupa adaugarea produselor dorite se poate verifica cosul de cumparaturi din butonul “Vezi coșul” din banda verde de deasupra produsului care ne anunta ca a fost adaugat in cos sau de la butonul din meniu “COSUL MEU“.

In cosul de cumparaturi se mai pot adauga si alte produse folosind butonul “Continua cumparaturile“, fie se poate renunta la anumite produse sau actualiza cantitatile.

Sub lista cu produse se afla zona “COD REDUCERE” unde se poate introduce codul cuponului daca a fost obtinut de la una din campaniile noastre si daca acesta mai este valid.

In partea din dreapta se vor regasi informatiile despre livrare in zona “Livrarea comenzii“.

Sub aceasta zona este zona cu pretul total al produselor din cosul de cumparaturi denumita “Totaluri comanda“. Aici este afisat totalul si TVA-ul aferent.

3. Continua catre checkout

Pentru finalizarea comenzii se apasa butonul “Continua catre checkout“.

In pagina nou deschisa se vor completa detaliile de facturare, livrare si se vor alege optiunile de plata: prin transfer bancar pentru orice suma sau prin plata cu numerar la livrare pentru suma sub 200 lei.

In partea de sus a paginii le este reamintit:

  • clientilor inregistrati ca se pot autentifica pentru a nu reintroduce datele de facturare si livrare din nou,
  • persoanelor ce au un cupon sa introduca codul pentru reduceri.

Cei care nu au cont si nu doresc sa-si faca unul pot efectua comanda dupa completarea datelor din campurile obligatorii.

Nu uitati sa cititi termenii si conditiile inainte de a bifa casuta “Am citit și sunt de acord cu termeni și condiții sitului web“.

La final se apasa butonul “Plasează comanda“.

4. Detalii comanda

Dupa plasarea comenzii se ajunge in pagina “Detalii comandă”. Aici se poate observa sumarul comenzii, inclusiv numarul de comanda, data plasarii comenzii suma totala si metoda de plata.

Dupa verificarea disponibilitatii in stoc a produselor, un reprezentant Neoteck Grup va trimite pe emailul completat in formular, factura proforma si estimarea duratei de livrare.

In cazul epuizarii stocului de la distribuitorii nostri, stoc ce nu se actualizeaza automat, se va contacta telefonic clientul pentru a gasi o solutie de comun acord:

  • anularea produsului dorit,
  • inlocuirea cu un produs asemanator,
  • sau durata estimata pentru reaprovizionare.

Pentru o parte din produse suntem importatori directi (stoc actualizat automat), iar pentru alte produse suntem reseller autorizat (Value Added Reseller).

Dupa fiecare comanda plasata, datele de livrare sunt salvate pentru a putea fi folosite ulterior, in cazul utilizatori autentificati (ex.: revizuire comenzi facute in trecut).

Vă rugăm să selectați moneda
EUREuro