Consultanta in sisteme de management

CONSULTANTA IN SISTEME DE MANAGEMENT

Un traseu aprofundat si complet

Oferim un traseu IT&C aprofundat si complet pentru companiile mici si mijlocii.

Companiile mici și mijlocii trebuie sa fie eficiente pentru a fi competitive. Noi ne ocupam de eficienta. Oferim servicii complete de consultanta IT IMM-urilor care doresc sa sporeasca IT-ul companiei lor in grade mai mari de productivitate si, in final, in rentabilitate.

Pentru a vă duce afacerea la nivelul urmator, va trebui sa optimizati procesele si costurile. Avem cunostintele si expertiza necesare pentru a integra tehnologia corespunzator in compania dumneavoastra.

1. Managementul serviciilor IT (conform ITIL v4)

MONITORIZAREA SERVICIILOR EXTERNALIZATE

Este greu sa asigurati toate serviciile necesare companiei doar cu resurse interne. Astfel, puteti externaliza un serviciu de care aveti nevoie in mod constant.

Noi va ajutam sa monitorizati contractul si sa evitati eventualele neintelegeri sau chiar conflicte datorate unui contract ambiguu sau gresit facut. Putem sa intervenim chiar din faza de realizare a contractului, oferind suport pentru conceperea unui acord privind nivelul serviciilor (SLA), mai apoi ajutandu-va sa monitorizati acest acord.

BENEFICII:

  • un contract bine realizat cu clauze clare de SLA reduce riscul unor neintelegeri intre partile contractante,
  • nu este nevoie sa aveti un om tehnic pentru ca noi va ajutam sa concepeti SLA-ul, apoi sa-l monitorizati.

STRATEGII DE GUVERNANTA A SERVICIILOR IT&C

Guvernanta serviciilor IT este concentrata pe managemntul riscului si performanta serviciilor IT

Va ajutam sa implementati procesele definite in COBIT 5, structura special definita pentru guvernanta IT.

BENEFICII:

  • monitorizarea si imbunatatirea serviciilor IT ajuta ca afacerea sa beneficieze de performanta,
  • optimizarea costurilor pentru serviciile de suport ale afacerii,
  • mitigarea riscurilor descoperite din faza de analiza si cea de monitorizare servicii.

ELABORAREA DE PROCEDURI OPERATIONALE

Va ajutam sa elaborati proceduri operationale ce definiesc utilitatea in primul rand, apoi descriu etapele ce trabuie parcurse pentru realizarea sarcinilor in cadrul unui departament sau in cadrul companiei.

BENEFICII:

  • realizarea procedurilor operationale intr-un cadru coerent si unitar,
  • revizuirea si actualizarea procedurilor operationale existente.

2. Consultanta in implementarea unui SMSI (conform ISO 27001)

Pentru implementarea unui Sistem de Management al Securitatii Informatiei avem nevoie sa parcurgem pasi descrisi mai jos.

INVENTARIERE PROCESE, RESURSE, CERINTE, RISCURI SI RISCURI DE SECURITATE

In aceasta etapa se redacteaza proceduri, se colecteaza informatii cu privire la procese, resurse, cerinte de securitate, se inventariaza resursele informationale ce se evalueaza, iar apoi se clasifica.

BENEFICII:

  • prevenirea unor pierderi importante a datelor sau informatiilor,
  • reputatie sporita datorita implementarii unui SMSI,
  • respectarea cerintelor legale (anumite obiecte de activitati sunt obligate sa implementeze un SMSI),
  • se respecta cerintele contractuale cu anumiti clienti care cer dovada unui SMSI implementat.

ANALIZA SI MANAGEMENTUL RISCURILOR

In aceasta etapa se identifica scenariile de risc, care mai apoi se evalueaza.

BENEFICII:

  • identificarea riscurilor din cadrul companiei,
  • intocmirea unui plan de tratare al riscurilor.

CADRUL DE MANAGEMENT

In aceasta etapa se intocmesc politicile si procedurile operationale.

BENEFICII:

  • realizarea politicilor si procedurilor operationale intr-un cadru coerent si unitar,
  • revizuirea si actualizarea politicilor si procedurilor operationale existente.

MANAGEMENTUL INCIDENTELOR

In aceasta etapa se intocmeste procedura operationala si se instruieste echipa de implementare.

BENEFICII:

  • instruirea echipei de implementare a procedurii de managementul incidentelor.

MANAGEMENTUL CONTINUITATII ACTIVITATII

In aceasta etapa se intocmesc planurile de recuperare in caz de dezastru.

BENEFICII:

  • instruirea echipei de actionare in caz de dezastru si asigurarea continuitatii afacerii.